Strona g³ówna  >  Starostwo powiatowe  >  Wydzia³y Starostwa
szukaj:
Rada Powiatu

Sk³ad osobowy
Kontakty
Dy¿ury radnych
Komunikaty o posiedz.
Protoko³y z Sesji Rady
Protoko³y z posiedzieñ komisji rady
Uchwa³y rady
Skargi i wnioski

Zarz±d Powiatu

Sk³ad osobowy Zarz±du
Kontakty
Skarbnik Powiatu
Sekretarz Powiatu
Protoko³y posiedzeñ
Uchwa³y zarz±du
Wniosek na Zarz±d Powiatu

Starostwo powiatowe

Regulamin Organizacyjny
Schemat Organizacyjny
Kontakty
Wydzia³y Starostwa
Punkt Obs³ugi Interesanta
Kodeks Etyki
Og³oszenia o naborze
Wyniki naboru
Skargi i wnioski
Godziny urzêdowania

Poradnik interesanta

Rodzaje spraw, tryb ich za³atwiania oraz wzory wniosków
Elektoniczna Skrzynka podawcza
Sposób wnoszenia op³aty skarbowej
Obs³uga osób s³abos³ysz±cych i g³uchoniemych w Starostwie Powiatowym we W³oc³awku

Edukacja

Oferta edukacyjna

Zabytki

Znakowanie zabytków
Spo³eczni opiekunowie zabytków
Zasady udzielania dotacji
Powiatowy program opieki nad zabytkami na lata 2014-2017
SPRAWOZDANIE Z REALIZACJI 'POWIATOWEGO PROGRAMU OPIEKI NAD ZABYTKAMI NA LATA 2010-2013

Bezpieczeñstwo

Bezpieczeñstwo, inspekcje, s³u¿b, stra¿e
Zarz±dzanie kryzysowe
Ochrona ludno¶ci
Sprawy obronne

Kultura i sztuka

Kalendarz imprez

Sport i rekreacja

Kluby sportowe
Kalendarz imprez

Turystyka i wypoczynek

Sieæ Komunikacyjna
Walory przyrodnicze
Obszary chronione
Park krajobrazowy
Walory historyczne
Skansen w K³óbce
Dla cia³a i ducha
Baza noclegowa
Kalendarz imprez

Zdrowie

Apteki
Programy profilaktyczne

Przetargi

Zamówienia publiczne

Przydatne adresy internetowe oraz inne informacje

Linki
Wykaz stacji kontroli pojazdów
Rejestr o¶rodków szkolenia kierowców

Mapa serwisu


WYDZIA£ ZARZ¡DZANIA, ADMINISTRACJI I BEZPIECZEÑSTWA
   


Wydzia³ Zarz±dzania, Administracji i Bezpieczeñstwa
ul. Cyganka 28
 87-800 W³oc³awek
e-mail: starostwo@powiat.wloclawski.pl
pok. 38, 39, 40, 41, 42, 46, 53
Naczelnik, tel. 54-230-46-12
tel. 54-230-46-10,
tel. 54-230-46-14,  tel. 54-230-46-15,( sprawy administracyjno- gospodarcze)
tel. 54-230-46-18, (zarz±dzanie kryzysowe)
tel. 54-230-46-33, (obs³uga zarz±du powiatu)
tel. 54-230-46-34, (informatyk)
e-mail: informatyk@powiat.wloclawski.pl
fax: 54-230-46-71

Naczelnik Wydzia³u: Piotr Krygier

Do zadañ Wydzia³u Zarz±dzania, Administracji i Bezpieczeñstwa 
nale¿y w szczególno¶ci:

Do zadañ Wydzia³u Zarz±dzania, Administracji i Bezpieczeñstwa nale¿y w szczególno¶ci:

  1. prowadzenie spraw zwi±zanych z organizowaniem i technicznym przygotowywaniem posiedzeñ zarz±du wraz z zapewnieniem obs³ugi jego posiedzeñ;
  2. prowadzenie spraw zwi±zanych z organizowaniem realizacji uchwa³ i decyzji zarz±du, w tym prowadzenie odpowiedniej korespondencji, rejestrów itp.;
  3. sporz±dzanie dla Wydzia³u Finansowo-Ksiêgowego informacji dotycz±cych obecno¶ci na posiedzeniach zarz±du cz³onków zarz±du bêd±cych radnymi;
  4. opracowywanie propozycji zmian statutu i regulaminu stosownie do potrzeb i bie¿±cych zmian w przepisach prawa, projektów regulaminów oraz innych wewnêtrznych aktów normatywnych starosty dotycz±cych wdra¿ania statutu i regulaminu, a tak¿e spraw organizacyjno – porz±dkowych, wraz ze sprawowaniem kontroli nad ich wdra¿aniem
    i realizacj±, z wy³±czeniem regulaminu pracy i innych wewnêtrznych aktów normatywnych starosty dotycz±cych prawa pracy i spraw pracowniczych;
  5. inicjowanie dzia³añ i koordynowanie pracami skierowanymi na usprawnienie pracy starostwa
    i terminowej realizacji jego obowi±zków wobec organów powiatu;
  6. ewidencjonowanie, analizowanie i przechowywanie o¶wiadczeñ maj±tkowych oraz innych o¶wiadczeñ i informacji wymaganych przepisami prawa sk³adanych staro¶cie przez osoby do tego zobowi±zane, umieszczanie o¶wiadczeñ maj±tkowych na powiatowej stronie Biuletynu Informacji Publicznej oraz opracowywanie projektów corocznych informacji starosty,
    o jakiej mowa w ustawie, a tak¿e sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem terminów do sk³adania tych o¶wiadczeñ, ograniczeñ i zakazów wynikaj±cych z ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o ograniczeniu prowadzenia dzia³alno¶ci gospodarczej przez osoby pe³ni±ce funkcje publiczne oraz innych ustaw;
  7. wdra¿anie i nadzorowanie stosowania instrukcji kancelaryjnej i jednolitego rzeczowego wykazu akt;
  8. prowadzenie rejestru indywidualnych upowa¿nieñ i pe³nomocnictw udzielanych przez starostê do za³atwiania spraw w jego imieniu, a tak¿e rejestru upowa¿nieñ i pe³nomocnictw udzielanych przez zarz±d;
  9. prowadzenie rejestru porozumieñ i umów zawieranych przez 
  10. prowadzenie kroniki powiatu;
  11. prowadzenie rejestru wewnêtrznych aktów normatywnych starosty;
  12. prowadzenie kontroli dotycz±cych organizacji i funkcjonowania komórek organizacyjnych,
    a w szczególno¶ci dotycz±cych ich organizacji i funkcjonowania w kontek¶cie aktualnych regulaminów wewnêtrznych i indywidualnych zakresów czynno¶ci pracowników, stosowania instrukcji kancelaryjnej, w tym jednolitego rzeczowego wykazu akt, w ramach wszczynanych i prowadzonych spraw, przestrzegania procedury administracyjnej w ramach prowadzonych spraw z zakresu administracji publicznej, realizacji zarz±dzeñ starosty;
  13. inicjowanie i koordynacja prac w zakresie organizowania i funkcjonowania systemu kontroli zarz±dczej w starostwie i jednostkach organizacyjnych powiatu, przygotowywanie projektów odpowiednich zarz±dzeñ i innych dokumentów w tych sprawach, monitorowanie jego funkcjonowania;
  14. prowadzenie spraw zwi±zanych z planowaniem i koordynacj± dzia³alno¶ci kontrolnej
    w starostwie i jednostkach organizacyjnych powiatu;
  15. prowadzenie bie¿±cej analizy materia³ów pokontrolnych i przedk³adanie wniosków staro¶cie;
  16. prowadzenie rejestru skarg i wniosków oraz postêpowañ wyja¶niaj±cych
    w sprawach skarg i wniosków kierowanych do starosty, a tak¿e koordynowanie prac zwi±zanych z rozpatrywaniem skarg i wniosków, z wy³±czeniem skarg dotycz±cych dzia³alno¶ci zarz±du, starosty i kierowników jednostek organizacyjnych powiatu;
  17. sprawowanie funkcji koordynacyjnych w zakresie za³atwiania skarg i wniosków przez poszczególne wydzia³y i jednostki organizacyjne powiatu, sporz±dzanie zbiorczych informacji i analiz stosownie do potrzeb starosty, zarz±du i rady;
  18. planowanie i koordynowanie problematyki szkoleñ, dokszta³cania i doskonalenia pracowników starostwa;
  19. prowadzenie Punktu Obs³ugi Interesanta - zwanego dalej Punktem Obs³ugi;
  20. utrzymywanie sta³ej wspó³pracy z administracj± rz±dow±, w szczególno¶ci w zakresie dokonywania ocen i analiz funkcjonowania struktur samorz±du terytorialnego, zakresu
    i stopnia ich finansowania, proponowania zmian w podziale administracyjnym;
  21. organizowanie, przygotowywanie i administracyjne zabezpieczenie spotkañ starosty
    z parlamentarzystami, przedstawicielami administracji rz±dowej, samorz±dowej i innych jednostek wspó³pracuj±cych i wspó³dzia³aj±cych z organami powiatu i starost± w realizacji ich zadañ;
  22. organizowanie i realizowanie pod nadzorem Pe³nomocnika d.s. wyborów prac zwi±zanych
    z przygotowywaniem i przeprowadzeniem wyborów do rady powiatu, sejmiku województwa i referendów powiatowych, w tym zapewnienie warunków materialno-technicznych i obs³ugi powiatowej komisji wyborczej oraz utrzymywanie sta³ej wspó³pracy z w³a¶ciw± delegatur± Krajowego Biura Wyborczego;
  23. prowadzenie i realizacja zadañ starosty wynikaj±cych z ustawy o powszechnym obowi±zku obrony, a w szczególno¶ci dotycz±cych:
    • organizowanie i przeprowadzanie kwalifikacji na terenie powiatu,
    • organizowanie zadañ mobilizacyjnych zwi±zanych z przygotowaniem i rozwijaniem akcji kurierskiej na terenie powiatu,
    • obrony cywilnej,
    • wspó³dzia³ania z administracj± wojskow± w zakresie okre¶lonym przepisami prawa;
  24. opracowywanie regulaminu organizacyjnego na czas wojny, a tak¿e innych wewnêtrznych aktów normatywnych starosty w razie wyst±pienia takiej okoliczno¶ci oraz wyst±pienia innych nadzwyczajnych stanów kryzysowych;
  25. prowadzenie spraw dotycz±cych reklamowania ¿o³nierzy rezerwy dotycz±cych pracowników starostwa i radnych rady powiatu;
  26. prowadzenie spraw nale¿±cych do w³a¶ciwo¶ci starosty wynikaj±cych z ustawy – Kodeks cywilny, w tym przyjmowanie ostatniej woli spadkobiercy – testamentu allograficznego oraz przepisów wykonawczych wydanych na podstawie kodeksu cywilnego, a dotycz±cych rzeczy znalezionych;
  27. prowadzenie ewidencji i zbioru publikatorów aktów prawnych, a tak¿e ewidencji i zbioru aktów prawa miejscowego w wersji papierowej i elektronicznej oraz zbioru uchwa³ rady;
  28. przygotowywanie projektów organizacyjno-prawnych rozwi±zañ w zakresie zadañ wynikaj±cych dla starosty z ustawy o ochronie danych osobowych oraz koordynacja prac zwi±zanych z rejestracj± zbiorów danych osobowych i prowadzenie centralnego rejestru zbiorów danych osobowych zg³oszonych do rejestracji do Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych;
  29. gospodarowania sk³adnikami maj±tku ruchomego starostwa wchodz±cego w sk³ad mienia powiatu z zachowaniem trybu i sposobu okre¶lonego przez odpowiednie organy powiatu,
    w tym jego nabywaniem i zbywaniem;
  30. prowadzenie spraw zwi±zanych z ubezpieczaniem mienia, o którym mowa w punkcie poprzedzaj±cym, jego ewidencjonowaniem, inwentaryzowaniem, rozliczaniem;
  31. administrowanie budynkami starostwa, zapewnianie warunków materialno - technicznych dla sprawnego funkcjonowania starostwa, w tym prowadzenie inwestycji, remontów, bie¿±cej konserwacji obiektów oraz dokonywanie zakupów materia³ów i sprzêtu na jego potrzeby;
  32. prowadzenie spraw zwi±zanych z bezpieczeñstwem i higien± pracy i ochron± przeciwpo¿arow±, organizowanie szkoleñ pracowniczych w tym zakresie;
  33. wykonywanie obs³ugi kancelaryjnej w starostwie, prowadzenie sekretariatów;
  34. prowadzenie ewidencji obwieszczeñ i og³oszeñ urzêdowych oraz utrzymywanie tablic og³oszeñ urzêdowych w starostwie;
  35. organizacja i zapewnienie bezpieczeñstwa fizycznego i ochrony mienia starostwa, w tym fizycznej ochrony informacji prawnie chronionych, monitoringu wizyjnego i ochrony elektronicznej stosownie do wymagañ wynikaj±cych z odpowiednich planów i zarz±dzeñ starosty;
  36. prowadzenie spraw zwi±zanych z zabezpieczaniem informacji wizualnej o starostwie, zabezpieczaniem na potrzeby starostwa i ewidencjonowaniem pieczêci i stempli, tablic informacyjnych, szyldów itp., gospodarowanie drukami wraz z prowadzeniem ewidencji druków ¶cis³ego zarachowania;
  37. gospodarowanie taborem samochodowym;       
  38. prowadzenie archiwum zak³adowego i gospodarowanie jego zasobami zgodnie
    z odpowiednimi przepisami prawa;
  39. prowadzenie zak³adowej dzia³alno¶ci socjalnej wynikaj±cej z ustawy o zak³adowym funduszu socjalnym i wewnêtrznych uregulowañ;
  40. realizacja zadañ nale¿±cych do starosty, a zwi±zanych z przygotowaniem starostwa, jego obiektów i terenu do sytuacji wyst±pienia nadzwyczajnych zagro¿eñ;
  41. kierowanie i koordynowanie przygotowañ i realizacji przedsiêwziêæ z zakresu zarz±dzania kryzysowego i ochrony ludno¶ci na terenie powiatu, wynikaj±cych z odpowiednich ustaw,
    w tym ustawy o zarz±dzaniu kryzysowym, ustawy o stanie klêski ¿ywio³owej i innych ustaw;
  42. opracowywanie planów operacyjnych ochrony przed powodzi±;
  43. organizowanie szkolenia w zakresie obrony cywilnej, zarz±dzania kryzysowego i ochrony ludno¶ci oraz sprawowanie nadzoru nad szkoleniem prowadzonym w jednostkach samorz±dowych powiatu;
  44. inicjowanie i koordynowanie prac zwi±zanych z utworzeniem oraz funkcjonowaniem Powiatowego Zespo³u Zarz±dzania Kryzysowego, Powiatowego Centrum Zarz±dzania Kryzysowego, Komisji Bezpieczeñstwa i Porz±dku oraz innych zespo³ów z zakresu zarz±dzania kryzysowego, ochrony ludno¶ci i obrony cywilnej przewidzianych w przepisach prawa wraz z prowadzeniem obs³ugi kancelaryjnej tych podmiotów;
  45. organizowanie stanowiska kierowania i zapasowego miejsca pracy oraz planowanie, bilansowanie i aktualizowanie potrzeb starostwa w zakresie jego wyposa¿enia w sprzêt
    i ¶rodki zapewniaj±ce ci±g³o¶æ pracy stanowiska kierowania w zapasowym miejscu pracy
    i stanowisku kierowania;
  46. koordynacja opracowañ planów ochrony oraz ewakuacji dóbr kultury i innego mienia
    na wypadek zagro¿enia zniszczeniem;
  47. opiniowanie projektów prawa miejscowego dotycz±cych obrony cywilnej i maj±cych wp³yw na realizacjê zadañ obrony cywilnej;
  48. ustalenie wykazu instytucji pañstwowych, samorz±dowych przedsiêbiorców i innych jednostek organizacyjnych oraz spo³ecznych organizacji funkcjonuj±cych na terenie powiatu przewidzianych do prowadzenia przygotowañ i realizacji przedsiêwziêæ w zakresie obrony cywilnej;
  49. kontrolowanie i nadzorowanie wykonania zadañ obronnych w jednostkach samorz±dowych powiatu w zakresie wynikaj±cym dla starosty z odpowiednich ustaw;
  50. realizacja zadañ w zakresie ochrony przeciwpo¿arowej, organizacji i funkcjonowania Krajowego Systemu Ratowniczo-Ga¶niczego na terenie powiatu, a tak¿e zadañ starosty wynikaj±cych z ustawy z dnia 8 wrze¶nia 2006 r. o Pañstwowym Ratownictwie Medycznym;
  51. realizacja zadañ w sprawach zwierzchnictwa nad powiatowymi s³u¿bami, inspekcjami,
    i stra¿ami oraz zadañ okre¶lonych ustawowo w zakresie porz±dku publicznego
    i bezpieczeñstwa obywateli na terenie powiatu;
  52. prowadzenie spraw zwi±zanych z rozwojem informatyki w starostwie, komputeryzacj± obs³ugi ludno¶ci i realizacj± innych zadañ wynikaj±cych w szczególno¶ci z ustawy z dnia
    17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne;
  53. zabezpieczenie ci±g³o¶ci funkcjonowania infrastruktury informatycznej, organizowanie okresowych przegl±dów, napraw i remontów;
  54. prowadzenie ewidencji zakupionych pod potrzeby starostwa programów i licencji
    na u¿ytkowanie programów komputerowych;
  55. zabezpieczanie i nadzór nad przestrzeganiem praw autorskich w stosunku do programów u¿ytkowych eksploatowanych w starostwie;
  56. udzia³ w organizowaniu szkoleñ wewnêtrznych dotycz±cych obs³ugi i eksploatacji sprzêtu komputerowego;
  57. udzielanie pomocy i doradztwa przy realizacji przez komórki organizacyjne zadañ zwi±zanych z wykorzystywaniem specjalistycznych oprogramowañ informatycznych;
  58. zapewnienie ochrony systemów teleinformatycznych, w których s± przetwarzane informacje niejawne w zakresie wynikaj±cym z odpowiednich wewnêtrznych aktów normatywnych starosty – wspó³dzia³anie w tym zakresie z Biurem Rady i Ochrony Informacji, jako komórk± wiod±c± w realizacji tego zadania;
  59. udzia³ w pracach realizowanych przez komórkê organizacyjn± w³a¶ciw± w sprawach ochrony informacji niejawnych zwi±zanych z zarz±dzaniem ryzykiem bezpieczeñstwa informacji niejawnych przetwarzanych w systemach teleinformatycznych, w szczególno¶ci
    z szacowaniem ryzyka;
  60. utrzymywanie oraz administrowanie, w ramach odpowiednich zarz±dzeñ starosty, internetowego serwisu informacyjnego oraz powiatowej strony Biuletynu Informacji Publicznych, a tak¿e wdra¿anie i stosowanie, ustalonych w przepisach prawa, standardów zabezpieczeñ tre¶ci informacji publicznych udostêpnianych w biuletynie;
  61. prowadzenie spraw zwi±zanych z konsekwencjami prawnymi dla cz³onków zarz±du wynikaj±cymi z nie z³o¿enia w terminie o¶wiadczenia maj±tkowego, oraz naruszenia przepisów ustawy o ograniczeniu prowadzenia dzia³alno¶ci gospodarczej przez osoby pe³ni±ce funkcje publiczne;
  62. wykonywanie innych zadañ okre¶lonych w regulaminie oraz wynikaj±cych dla wydzia³u
    z zarz±dzeñ i decyzji starosty.

poleæ artyku³ wersja do druku  

   

Powiat W³oc³awski

Starosta zaprasza
Historia
Charakterystyka
Statut Powiatu
Strategia rozwoju
Zadania inwestycyjne na lata 2007-2013

Herb, flaga, insygnia

Herb Powiatu
Flaga Powiatu
Sztandar Powiatu
Pieczêcie Powiatu
£añcuch Starosty
£añcuch Przewodnicz±cego
Laska ceremonialna

Jednostki organizacyjne

LO Kowal
PCPR
Powiatowy Urz±d Pracy
DPS w Rze¿ewie
Dom dziecka w Lubieniu Kuj.
Zespó³ Szkó³ w Marysinie
SPZPS we W³oc³awku
Zespó³ Szkó³ w Izbicy Kuj.
Wielofunkcyjna Placówka Opiekuñczo- Wychowawcza w Brzeziu
Zespó³ Szkó³ w Chodczu
Poradnia PP w Lubieniu Kuj.
Zespó³ Szkó³ w Lubrañcu
PZD we W³oc³awku
Poradnia PP w Lubrañcu
DPS w Kurowie
DPS w Wilkowiczkach
DPS w Kowalu
Zespó³ Szkó³ w Kowalu

Org. pozarz±dowe

Wykaz organizacji
Roczne programy wspó³pracy
Konsultacje
Oferty na zadania publiczne

Certyfikaty, wyró¿nienia

Certyfikat Zarz±dzania
Targi Turystyki
Galeria Powiatów
Medal Pami±tkowy
Certyfikat Partnerstwa
Przejrzysta Polska

Programy wspó³pracy

Partnerstwo lokalne
Obszar Rozwoju Spo³eczno-Gospodarczego

Projekty Europejskie

RPO WK-P
PO KL
Programy 2004-2006

Narodowy Program Przebudowy Dróg Lokalnych.

O Programie
Przebudowa drogi powiatowej nr 2807C: Osiêciny-Wieniec-W³oc³awek - edycja 2009
Przebudowa drogi powiatowej nr 2935C: Chodecz-Kaliska-Lubieñ Kujawski - edycja 2009
Przebudowa i remont ci±gu komunikacyjnego Lubraniec–Chodecz–edycja 2010
Przebudowa drogi powiatowej nr 2940C Lubieñ Kujawski–K±ty –edycja 2010
Przebudowa drogi powiatowej nr 2907C Mostki –Kowal - edycja 2011
Przebudowa drogi powiatowej nr 2902C Siutkowo - Mikanowo - edycja 2012
„Przebudowa drogi powiatowej nr 2902 Siutkowo – Mikanowo od km 0+000 do km 4+000 – etap II”

Inwestycje i remonty

Przebudowa drogi powiatowej nr 2904C Szpetal Górny-W³oc³awek
Przebudowa mostu na rzece Lubieñka w miejscowo¶ci Nowa Wie¶ w ci±gu drogi powiatowej nr 2909C W³oc³awek-Kruszyn-Choceñ
Remont drogi powiatowej nr 2813C Osiêciny-Redecz Wielki

Og³oszenia

Sprzeda¿ nieruchomo¶ci
Otwarty konkurs ofert na realizacje zadañ publicznych
Prace geodezyjne
Sprzeda¿ maj±tku ruchomego

 
index_58.gif
index_59.gif
 
Copyright © 2002-2016 by Logonet